Welcome dear........


Monday, September 27, 2010

HIV Test...


1stly nk panjatkan syukur kehadrat Illahi sbb hari ni dh settle satu lg keje..hari ni aku dh buat ujian saringan HIV kat klinik kesihatan Kamunting kat Kg.Expo..sbnrnye x plan nk buat hari nie..tp bile pg td call klinik tue dia ckp nk buat ptg ni boleh pukul 2pm..

kebetulan lak bos xde kat ofis..aku ajakla kwn aku temankan p klinik tu..cuak gak sebenarnye nk buat benda2 cmnie..yelah dibuatnye..ishhh nauzubillah..aku mmg jenis tkut g klinik or hosp,that's why aku menggigil td..takut pun ader,risau pun ader,berdebar pun ader..smua la..

smpi kat klinik tue,aku p kat kaunter 5 tue tuk beli borang tuk buat ujian tu..RM1 jer pun..then,dia suh trus p makmal tuk amik darah..tunggu dlm stgh jam gak la sblm nurse amik darah..biasala rmai patient lain gak..seram sejuk jer ms nk tggu result tu..tp alhamdulillah bila nurse panggil aku sempat tgk result kat bwh tu..tertulis NON-REACTIVE..maknanye negative larr..alhamdulillah..pastu nurse tu suh p blk kat kaunter 5 td tuk tindakan susulan..kat situ kena amik no tuk dpt final result yg kena bg kat tok kadi ms nikah nanti..then,a few minutes,namaku dipanggil..pegawai tu pun ckp darah smmua ok n dia tanye bile majlis..nape jauh sgt buat ujian nie..aku ckpla aku keje sini..dia ingt aku nk kwen ngan org taiping..huahuahua..:-)

apepun tuk hari ni selesai smuanye..alhamdulillah n thanks to Allah memudahkan urusan hambaMu ini...:-)

~much luv~

No comments:

Post a Comment