Welcome dear........


Thursday, September 23, 2010

Rezeki Allah yg bagi..

Hallooo...

hehe bosannye mlm nie..td nk study tuk refresh KTM 038 tp cam malas lak..sok tiru jiran sblh la...ok x??hehe..
anyway,smlm my big bos from HQ come here to sign the appraisal for this year..so cam biasa la kitorang wayangla membz kan diri msg2..haha klau dia tau mampus!!!

aku malas nk berlakon,aku pun p menunaikan kewajipan sebagai muslim sejati..ececeh..:-)then, kuar2 my partner ckp bos nk jumpa..aku siap wat dunno lg bile dia ckp cmtu..yelah dia ni suka pekena owg..aku xnk la wakanabeb..hehe..so,aku wat x peduli..dia ckp lg.."bos panggil kau td,p la jumpa dia..betul nie aku x main2"..tp bleh plak aku trus wat dunno..

alih2 bos sendiri kuar panggil aku..ms tu kuar dari mulut aku.."oh my god" nape plak nie..aper slh aku smpi kena panggil msuk blk jumpa bos..then,masuk ngan muka selamba,cuak sebenarnye..bleh plak bos aku suh masuk blk meeting,kite disscuss kat sana..alamak!!takut gak aku ms tu..Allah jer yg tau..

then,dia suh aku duduk seat chairman..sorang bos aku dok belah kiri then,sorang belah kanan..bos aku kat sini diam jew...tp bos besar bersuara..aper yg aku x pernah terpk keluar dari mulut dia..dia ckp "i nk promote u jd senior"..rs nk jatuh jantung aku ms tu..pucat kot muka aku ms tu..aper yg keluar hanyala SYUKUR kepada Allah..aku x pernah terfikir smpi tahap tu bos nmpak keje aku..yelah,member2 smua ckp nk naik kena pndai jilat n bodek bos..tp alhamdulillah xpe tu smua aku bleh berjaya gak...ya terbayang ms tu ni la berkat kesabaran aku selama ni, dan rezeki nk kwen..tul x..baru aku percaya kata2 org yg dh kwen..bile kite nk buat benda baik,Allah akan bukakan jalan..

ni la hadiah istimewa yg aku dpt sebelum kwen..syukur kepada Allah n my fiance sbb x pernah lekang dari mulut dia suh aku byk bersbr n trus bersbr..yelah aku kan sebatang kara kat taiping nie..dia nun jauh di KL..Kata2 diala yg sentiasa jd dorongan tuk aku jadi trus tabah n kuat hiidup sebatang kara di negeri owg...sedih la plop...sob sob..huuhu..

apepun aku bersyukur kehadrat Allah swt dikurniakan seorang lelaki yg baik budi pekertinya,mengambil berat n penyayang....insyaAllah saat2 manis kite disatukan nanti akan menjd kenangan trindh dlm hidup kita..

smpi sini jer la dulu..

My  fiance,Mr. Yusrizal
~much luv~

No comments:

Post a Comment