Welcome dear........


Sunday, September 12, 2010

Happy eidul fitri


Salam..

Dah lama x update blog ni kan..almaklumla sibuk raya..Anyway Selamat Hari Raya Aidilfitri tuk semua, maaf zahir dan batin..Hari ni aku cuti lagi till 16 Sept..

Hari ni dh masuk hari raya ke-4..terasa kehangatan hari raya mkin berkurang..almaklumla rmai dh start kembali ke tempat msg2..aku pun dh mls nk pkai baju raya..cukupla 3 hari jer raya.

Tapi kenangan yg xleh dilupakan sempena raya thn ni..ermm pada mlm raya aku x tdo..nk tau nape???hurmm aku n kakak sibuk menyiapkan tempahan roti jala..mula2 beria2 sgt nk buat tp bile dh rs skit2 pinggang,lenguh2 bdn mula malas..hahaha...nk tau bape kilo termpahan tu??19 kg tau..smpi x tdo nk siapkan..tuhan jer tau perasaan ms tu..nk nangis pun ader sbb skit pinggang n belakang..lain kali serik nk buat..hehehe

Tapi yg happynyer,dpt beraya kat umah sedara mara..then,p umah fiance ngan my parents..Alhamdulillah dua2 belah family dh mkin rapat..almaklumla majlis dh nk dekat..tinggal 3 bln jer lg..then,last nite my fiance singgah umah tuk jumpa family n nenek on d way nk blk KL..nenek nk sgt tgk wajah my fiance..almaklumla,sejak kami bertunang dia x penah jumpa nenek lg..anyway,alhamdulillah nenek setuju n terhibur ngan gelagat my fiance...hehe 'papa' so nice...leh wat smua org happy..thanks Sayang..:-)

So hari ni dh start bosan..aku xleh duk lama2 kat kg..cepat bowink..tp mula la nk wat plan..ingt nk bwk anak2 buah p picnic,tp xtau la jd ker x..hope jadila..

okla cukupla coretan tuk kali nie..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ~

~Much luv ~

No comments:

Post a Comment