Welcome dear........


Thursday, June 16, 2011

Terima Kasih Cinta...

aku sungguh bertuah mempunyai suami yg cukup sempurna...
semalam dia buat surprise belikan aku hadiah bedak compact..
biarpun harga bedak tu x mahal sgt tp klau nk beli tu rm60 lebih gak la..
aku mmg peminat setia bedak Fasio from Japan ni..under Kose kot..
bedak ni dh siap foundation skali..

x sangka dlm diam2 dia simpan kotak bedak tu sbb nk bwk p kdai tunjuk kat sales girl..
alahai sweetnyer papa...sbb dia x tau no kod bedak tu...lgpun bile aku cari kat watson asyik xder jew...
mana dia cari pun aku x tau....blk jer keje aku nmpak ader kotak hadiah kat meja makeup tu..bl bukak tgk bedak kegemaranku..terharunye..sblm ni dia x romantik pun tp skang belajar dari Seth Tan kot..:-)hehehe...bgus jugak impak nore elena nih..hehehe

pepun thanks syg for the gift..mama suka sgt n luv u so much..muahhhhhhhh..:-)








No comments:

Post a Comment